طراحی سایت

ایمیل مارکتینگ حرفه ای با ماینر وب
  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

بهتر دیده شدن پست های اینستاگرام را با رعایت این نکات امکان پذیر کنید

29 تیر 1399 توسط sodabeh aalii

شناخت جامعه هدف
نخستین موضوع مهم برای بهتر دیده شدن پست های اینستاگرام ، شناختن مخاطب هدف است. باید با انجام بررسی هایی مشخص کنید که محتوای شما برای کدام سنین و چه قشری جذابیت دارد و اکثر این افراد در چه ساعاتی از روز فرصت فعالیت و سر زدن به اینستاگرام را دارند؟

دانستن این موضوعات به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای زمان انتشار پست های خود اتخاذ کنید. در این مورد باید در نظر داشته باشید که به عنوان مثال بزرگسالان که غالبا از ساعت 9 تا 5 بعداز ظهر سرکارند، به احتمال زیاد صبح سری به اینستاگرام می زنند. ولی در مقابل قشری مانند دانشجویان اغلب تا دیر وقت بیدار مانده و ممکن است فعالیت آنها در آخر شب در اینستاگرام بیشتر باشد.

 

منطقه زمانی فالوورها
منطقه زمانی نیز یکی از فاکتورهای مهم است. به عنوان مثال در صورتی که فالوورهای شما در منطقه آمریکای شمالی زندگی می کنند شما بهتر است مطالب و پست های خود را از حدود ساعت 7 صبح تا ساعت 9 شب ارسال نمایید. در غیر اینصورت اگر فالوورهایتان از تمام نقاط دنیا هستند زمان ارسال پست ها اهمیت زیادی نخواهد داشت.

عدم انتشار پست های متوالی
باید انتشار پست های خود را به شیوه ای زیرکانه انجام دهید. نباید شیوه انتشار پست هایتان به گونه ای باشد که …

ادامه مطلب

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

کپشن در اینستاگرام به چه معناست و چرا استفاده از آن اهمیت دارد

28 تیر 1399 توسط sodabeh aalii

تعریف کپشن
کپشن در حقیقت متنی است که کاربران زیر پست های خود اعم از تصاویر و ویدیوهای مختلف برای ارائه دادن توضیحات دقیق تر و رساندن مفهوم اصلی پست می نویسند و به آن در برگردان فارسی نگاره نیز اطلاق می شود. گاهی اوقات استفاده تنها از تصاویر و ویدیوها قادر به رساندن هدف پست و انتقال کامل حرف به کاربر نیستند.

چرا استفاده از کپشن اهمیت دارد
کپشن نقش یک عامل مکمل در محتواهای تصویری و ویدیویی را ایفا می کند و با استفاده خلاقانه از این قابلیت می توان حق مطلب را در پست ها به نحو احسن ادا کرد.به همین دلیل است که استفاده از آن در اغلب اوقات ضرورت می یابد.

امروزه با رونق گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی، نوشتن و ارائه یک کپشن خوب با جذابیت بالا، از دغدغه های افراد فعال در این شبکه هاست. همچنین نگارش آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می تواند موجب سرازیر شدن لایک های فراوانی به صفحات شما شود.

اهمیت کپشن در کسب و کار
در صفحات اینستاگرامی کسب و کارها نیز حضور کپشن بسیار مهم است، چرا که یک کپشن در حقیقت نشان دهنده شخصیت یک نشان تجاری است. همچنین ابزاری برای سرگرم کردن مخاطب و عامل محرکی برای ترغیب مخاطبان به منظور لایک کردن و….

ادامه مطلب

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

روش های گرفتن تیک آبی اینستاگرام و به رسمیت رسیدن در این شبکه اجتماعی

25 تیر 1399 توسط sodabeh aalii

اینکه چه کسانی می توانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند کاملا روشن نیست و روش دقیقی برای گرفتن آن وجود ندارد. اما نکته واضح در مورد تیک آبی این است که شما نیاز دارید یک صفحه معتبر داشته باشید تا اینستاگرام صفحه تان را تایید نماید. معتبر بودن از منظر اینستاگرام مولفه های مختلفی را شامل می شود که در ادامه به توضیح این مولفه ها و روش های گرفتن تیک آبی اینستاگرام ،خواهیم پرداخت.

داشتن فالوورهای بسیار زیاد
این موضوع که کاربرانی وجود دارند که با وجود داشتن فالوور کم موفق به گرفتن تیک آبی اینستاگرام شده اند صحت دارد، اما با داشتن میزان فالوورهای بسیار بالا شانس شما برای دریافت نشان اعتماد اینستاگرام بالاتر خواهد رفت. پس به همین دلیل باید تعداد فالوورهای خود را افزایش داده و تبدیل به فرد اینستاگرامی محبوب و پر طرفدار شوید. روش های متعددی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد اما فقط باید در نظر داشته باشید که حتما باید فالوورهایتان واقعی باشند. چنانچه بخواهید اقدام به خرید فالوور فیک بکنید سریعا اینستاگرام متوجه موضوع خواهد شد و با این کار دیگر عملا شانسی برای دریافت تیک آبی نخواهید داشت.

داشتن فعالیت مستمر در اینستاگرام
ممکن است شما کلیه شرایط لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام را دارا باشید و پیج شما هم توسط اینستاگرام چک شود. اما اگر اینستاگرام ببیند که آخرین پست خود را دو سه ماه پیش آپلود کرده اید، یقینا نشانی به شما تعلق نمی گیرد.در واقع معیار همه چیز در اینستاگرام مبتنی بر میزان فعالیت و برقراری ارتباط شماست. برای هر گونه فعالیتی در اینستاگرام (داشتن فروش بیشتر، جذب فالوور، کسب شهرت و …) فارغ از انگیزه دریافت تیک آبی نیاز به ایجاد ارتباط مستمر و تعامل دارید.

 

به رسمیت رسیدن در اینستاگرام
بیوگرافی در اینستاگرام حکم لباس شما را دارد. هر میزان که رسمی تر باشد بیشتر به رسمیت شناخته می شوید و اعتبار شما بالاتر خواهد رفت. برای به رسمیت رسیدن صفحه شما کافی است آدرس وب سایتتان در بیوگرافی اینستاگرام قرار داده شود. اینگونه پیج شما حرفه ای تر نیز به نظر میرسد. روش دیگر وصل کردن اکانت اینستاگرام به اکانت های دیگری مانند فیسبوک و توییتر است. این کار به شما کمک می کند تا در دنیای مجازی، واقعی تر به نظر رسیده و اینستاگرام راحت بتواند هویت شما را مورد شناسایی قرار دهد. لینک کردن اکانت ها نیز روش دیگری است هر میزان که اکانت های بیشتری در اینستاگرام خود لینک کنید، شانس خود را برای…

ادامه مطلب

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

فالوور فیک چیست و آیا به افزایش فروش در اینستاگرام کمک میکند؟

23 تیر 1399 توسط sodabeh aalii

فالوور فیک چیست
وقتی که در یک حساب کاربری در اینستاگرام از آدرس های جعلی برای ساخت ایمیل استفاده می شود، این بدین معناست که به جمع کاربران اینستاگرام یک کاربر و عضو جعلی افزوده شده است. که این عضو جعلی قادر به انجام هیچ فعالیتی نیست. حتی در اکثر موارد فالوورهای فیک فاقد تصویر پروفایل در پیج اینستاگرام خود هستند. شاید بعضی از آنها فقط یک متن در قسمت بیوگرافی پروفایل داشته باشند. بنابراین کاربر فالوورهای فیک و جعلی در اینستاگرام فقط به منظور بالا بردن تعداد فالوورهای دیگر کاربران اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند. با سرچ عبارت ” خرید فالوور فیک در اینستاگرام ” در گوگل، با سایت های بیشماری روبرو می شوید که کارشان فروش فالوورهای فیک هست.

اکثر این سایتها خود سازنده فالوورهای فیک به تعداد بالا در اینستاگرام هستند و زمانی که شخصی اقدام به خرید یک پکیج فالوور فیک “1000” عددی اینستاگرام از آنها می نماید، این سایتها با استفاده از حسابهای فیکی که ساخته اند پیج شخص خریدار را دنبال کرده و فالوور فیک به تعداد خریداری شده مثلا “1000” عدد را به تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی شخص مورد نظر می افزایند. به طور کلی وجه تمایزی که بین کاربر فیک با فالوور واقعی وجود دارد میزان فعالیت آنها در اینستاگرام است. اما به هر شکل هردو واقعا کاربر اینستاگرام تلقی می شوند.

آیا فالوور فیک به افزایش فروش در اینستاگرام کمکی میکند؟
هدف از ایجاد حساب های کاربری فیک، فروش آنها به منظور کسب درآمد است مضاف براین مهمترین کارایی آن بیشتر نشان دادن تعداد فالوورهای یک صفحه اینستاگرامی است ولی این فقط یک امر ظاهری است و نمی توان از این نوع دنبال کننده، انتظار کمکی برای افزایش میزان فروش را داشت.فالوورهای فیک صفحات اینستاگرامی، قادر به لایک تصاویر شما نخواهند بود و قابلیت گذاشتن کامنت زیر تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از طرف شما را ندارند.

این به این معنی است که هیچ گونه تعاملی مابین شما و فالوور فیک وجود نخواهد داشت. علاوه بر این وقتی که شما بواسطه خرید فالوور فیک، سعی در افزایش میزان فالوورهای صفحه اینستاگرامی خود را دارید، باید منتظر اتفاق ناگوار دیگری باشید و آن اینکه با این کار شما …

ادامه مطلب

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

ایمیل خوش آمد گویی و ارسال آن به کاربران جدید سایت

22 تیر 1399 توسط sodabeh aalii

ارسال ایمیل خوش آمد گویی به کاربران جدید سایت وردپرسی

یکی از استراتژی های کلیدی هر وب سایتی می‌تواند باشد ،

به اینصورت که هر کاربری که در سایت شما ثبت نام می کند ،

بلافاصله یک ایمیل خودکار برای کاربر ارسال شود ،

که متن و اطلاعات حاوی این ایمیل کاملاً توسط شما شخصی سازی شود

و یک مسیر مشخص را برای کاربران تازه خود مشخص کنید.

اگر صاحب یک وب سایت کاربر محور هستید ،

بهتره که یک برنامه ریزی برای این موضوع داشته باشید ،

چرا که کاربری که در وب سایت شما ثبت نام می کند

ممکن است اطلاعات چندانی از فعالیت شما و یا موضوع وب سایت شما نداشته باشد

و این ایمیل می تواند شما را بهتر معرفی کند

و لینک های مفید که می تواند برای کاربر تازه کار مفید باشد را برای آن ارسال کنید .

چگونه ایمیل خوش آمد گویی به کاربران سایت در وردپرس را فعال کنیم ؟
کار سختی نیست ، به کمک یک افزونه بسیار کاربردی به نام SB Welcome Email Editor

این افزونه را نصب و فعالسازی کنید

تا مراحل ساخت یک ایمیل خوش آمد گویی در وردپرس را با یکدیگر مرور کنیم .

بعد از اینکه افزونه را نصب و فعال کردید یک گزینه در بخش

تنظیمات با نام >> SB Welcome Email اضافه می شود

که باید روی آن کلیک کنید تا …

ادامه مطلب

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

  • 1
  • 2
خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

طراحی سایت

همانگونه که قبلا در ایمیل مارکتینگ چیست توضیح دادیم، اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید شما برای جذب مخاطبان مورد نظر خود و ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی خود نیاز به بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ دارید. کمبود بوجه نباید باعث این شود که شما این فرصت عالی را از دست بدهید. در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی کاربران ایمیل در سراسر جهان بیش از ۳٫۷ میلیارد کاربر بوده است و این تقریبا نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. اما این موضوع چه ربطی به کسب و کار شما دارد؟ ایمیل مارکتینگ طبق آمار سال ۲۰۱۶ میلادی، تقریبا ۶۰% از مصرف کنندگان اعلام کرده اند که ایمیل مارکتینگ بر تصمیم خرید آنها تاثیر گذاشته است. این بدان معنی است که... ادامه مطلب

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس