طراحی سایت

ایمیل مارکتینگ حرفه ای با ماینر وب
  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

کپشن در اینستاگرام به چه معناست و چرا استفاده از آن اهمیت دارد

28 تیر 1399 توسط sodabeh aalii

تعریف کپشن
کپشن در حقیقت متنی است که کاربران زیر پست های خود اعم از تصاویر و ویدیوهای مختلف برای ارائه دادن توضیحات دقیق تر و رساندن مفهوم اصلی پست می نویسند و به آن در برگردان فارسی نگاره نیز اطلاق می شود. گاهی اوقات استفاده تنها از تصاویر و ویدیوها قادر به رساندن هدف پست و انتقال کامل حرف به کاربر نیستند.

چرا استفاده از کپشن اهمیت دارد
کپشن نقش یک عامل مکمل در محتواهای تصویری و ویدیویی را ایفا می کند و با استفاده خلاقانه از این قابلیت می توان حق مطلب را در پست ها به نحو احسن ادا کرد.به همین دلیل است که استفاده از آن در اغلب اوقات ضرورت می یابد.

امروزه با رونق گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی، نوشتن و ارائه یک کپشن خوب با جذابیت بالا، از دغدغه های افراد فعال در این شبکه هاست. همچنین نگارش آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می تواند موجب سرازیر شدن لایک های فراوانی به صفحات شما شود.

اهمیت کپشن در کسب و کار
در صفحات اینستاگرامی کسب و کارها نیز حضور کپشن بسیار مهم است، چرا که یک کپشن در حقیقت نشان دهنده شخصیت یک نشان تجاری است. همچنین ابزاری برای سرگرم کردن مخاطب و عامل محرکی برای ترغیب مخاطبان به منظور لایک کردن و….

ادامه مطلب

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

کلیدواژه ها: نحوه نوشتن کپشن چگونگی نوشتن کپشن کپشن

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

طراحی سایت

همانگونه که قبلا در ایمیل مارکتینگ چیست توضیح دادیم، اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید شما برای جذب مخاطبان مورد نظر خود و ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی خود نیاز به بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ دارید. کمبود بوجه نباید باعث این شود که شما این فرصت عالی را از دست بدهید. در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی کاربران ایمیل در سراسر جهان بیش از ۳٫۷ میلیارد کاربر بوده است و این تقریبا نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. اما این موضوع چه ربطی به کسب و کار شما دارد؟ ایمیل مارکتینگ طبق آمار سال ۲۰۱۶ میلادی، تقریبا ۶۰% از مصرف کنندگان اعلام کرده اند که ایمیل مارکتینگ بر تصمیم خرید آنها تاثیر گذاشته است. این بدان معنی است که... ادامه مطلب

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس